The Guardian, Erdoğan iddiasının asılsız olduğunu kabul etti

İngiliz The Guardian gazetesi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 15 Temmuz Darbe Girişimi’nin yıldönümünde yayımlanan makalesine ilişkin iddialar hakkında düzeltme yayımladı.

The Guardian, Erdoğan iddiasının asılsız olduğunu kabul etti

Gazetenin okuyucu editörü Paul Chadwick, makaleye talep üzerine yer verildiği iddiasının asılsız olduğunu kabul etti.

İngiliz The Guardian gazetesinin okuyucu editörü Paul Chadwick, “Kemal Kılıçdaroğlu’nun yazısını yayımlamamızın ardından Türk Hükümeti bize ulaşarak okuyucuların iki tarafı da dinleyebilmesi ve dengeli yayın yapılması için Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın makalesinin yayımlanmasını istedi” iddiasını ortaya atmıştı.

Gazetenin internet sitesinde Paul Chadwick imzasıyla bir açıklama yayımlandı. Chadwick, "Yanlış anlaşılma oldu" diyerek hatasını kabul etti.

Chadwick'in yazısında, Cumhurbaşkanlığının The Guardian ile yazışmalarında CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun adının hiçbir yerde geçmediği vurgulandı.

Erdoğan'ın makalesinin ‘denge kurmak’ amacıyla yayımlanmasının hiçbir zaman talep edilmediği belirtildi.

Yazının bu durumu yansıtacak şekilde düzeltildiği ifade edilerek, "The Guardian’ın Londra ofisinde bir yanlış anlaşılma olduğu görülmektedir" denildi.

Edinilen bilgiye göre; Chadwick’in iddiaları, The Guardian’ın pazartesi günü yayımlanacak sayısında yer almayacak.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.